Resultats d'aprenentatge

En finalitzar aquesta unitat l’alumne/a:

1. Desenvolupa interfícies gràfiques d’usuari simples, utilitzant les llibreries de classes adequades.

  • Utilitza les eines de l’entorn de desenvolupament per crear interfícies gràfiques d’usuari simples.
  • Programa controladors d’esdeveniments.
  • Escriu programes que utilitzin interfícies gràfiques per a l’entrada i sortida d’informació.

2. Realitza operacions bàsiques d’entrada/sortida de informació, sobre consola i fitxers, utilitzant les llibreries de classes adequades.

  • Utilitza la consola per realitzar operacions d’entrada i sortida d’informació.
  • Aplica formats en la visualització de la informació.
  • Reconeix les possibilitats d’entrada / sortida del llenguatge i les llibreries associades.
  • Utilitza fitxers per emmagatzemar i recuperar informació.
  • Crea programes que utilitzen diversos mètodes d’accés al contingut dels fitxers.
Anar a la pàgina anterior:
Mapa conceptual
Anar a la pàgina següent:
Referències